| מספר ספק משרד הביטחון: 11013915 | הדקל 2 רמת ישי | Whatsapp - 052-5513531

מהי הדפסת DTF ?

מהי הדפסת DTF ?

האם שיטת דפוס זו בהכרח עדיפה על פניי שלל השיטות הקיימות כיום בשוק?

עד לא מכבר, על מנת לרכוש חולצות ממותגות או להדפיס כמות גדולה של מוצרים, היה עלינו להשקיע בתקשורת עם חנויות שונות ולקוות שיש את סגנון החולצה שאותה אנו מחפשים, באיכות טובה ובכמות המתאימה, ושהיא במקרה גם תקלע לסגנון המבוקש – או ליצור ליין אופנה חדש שעלותו גבוהה יחסית, במיוחד כשמדובר על כמויות קטנות יחסית.

אולם במציאות המתקדמת שאנו חיים בה, אין כיום יותר צורך בחיפושים מפרכים אחר חנות מתאימה שמספקת את סגנון הביגוד שמתאים לך. הדפסת DTF מאפשרת לך להזמין חולצות ופריטים נוספים בסגנון ובכמות הרצויים ללא סיבוכים מיותרים - עם משלוח מהיר עד לביתך. וכל זאת הודות לטכנולוגיה החדישה ביותר בשוק להדפסת DTF .

אז איפה ניתן למצוא הדפסת DTF באיכות גבוהה של צבע ועמידות? מה העדיפות של הדפסת DTF על פני שלל אופציות הדפוס הקיימות כיום בשוק? והאם בחירת חברה חיצונית להדפסה איכותית עדיפה בהכרח על פני שאר האופציות? במאמר הבא ננסה לעשות לך קצת סדר בתחום, בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

מהי הדפסת DTF - ומדוע כדאי לבחור בשיטה זו?

בפשטות, הדפסת DTF היא פשוט הדפסה דיגיטלית, מה זה אומר?
זה אומר שכמו שעובדת מדפסת רגילה כך עובדת מדפסת DTF, רק שבדרך יש עוד כמה וכמה שלבים.
מדובר על טכנולוגית ההדפסה החדישה ביותר בעולם הדפסת חולצות, הדפסת מוצרי פרסום ומתנות ומוצרי טקסטיל.

אז איך זה באמת עובד?
מדפסת DTF היא בעצם "פלוטר" (מדפסת רחבה) שבה ישנו דיו פיגמנטי המתאים להדפסה על טקסטיל, דיו זה בעל יכולת עמידות גבוהה במיוחד בכביסות וזה תלוי באיכות הדיו והחומרים בהם משתמשים בהדפסת DTF.

הדפסת DTF היא בעצם "יריקת דיו" מראש הדפססה על גבי שקף ייעודי המתאים לגיהוץ בחום (של מכבש חום מקצועי).
המדפסת מדפיסה את העיצוב אותו תבחרו על גבי שקף בצורה צבעונית מלאה ללא הגבלת צבע גודל או צורה, על הדיו הצבעוני המדפסת משלימה כיסוי דיו לבן באופן מלא ואוטומטי וזאת על מנת "לכסות" את העיצוב אותו רוצים להדפיס ולהעניק לו מראה אטום ויפייפה.

השקף ממשיך ל"תחנה הבאה" במדפסת - שייקר אבקה.
הדיו הלבן מקבל באופן מלא ובצורה אחידה ונקייה את האבקת הדבק אשר מוטלת על השקף באופן אוטומטי.
השקף עובד דפיקות של שייקר אוטומטי אשר מסיר את שאריות האבקה הלא רצויות מצידי הגרפיקה שאותה תרצו להדפיס.
כאשר תהליך זה מסתיים השקף ממשיך לתנור אידוי בחום של 100 - 120 מעלות מה שגורם לאבקה שנדבקה על הדיו להפוך לדבק מקשר בין הגלופה (השקף) לבין המוצר עליו תרצו להדפיס.

בהדפסה זו אין הגבלת צבע גודל או צורה, כבר אמרנו לא?
לכן זאת שיטת ההדפסה הייחודית והמתאימה ביותר עבור ביגוד טקסטיל, מוצרי פרסום ואביזרים, וכמובן גם ליחידות בודדות או לכמויות קטנות של מוצרים.

יש לכם עסק קטן, חנות קטנה או תרצו למתג מוצרים בצבע מלא בכמויות קטנות? זוהי שיטת ההדפסה המתאימה עבורכם.

וכתוצאה מהתהליכים הללו, הדפסת DTF היא שיטת ההדפסה הטובה ביותר ביותר עבור מגוון רחב של צרכים. אמנם, חשוב להבין, הדפסה מסוג זה היא איכותית ביותר, עמידה לאורך זמן ומחירה משתלם במיוחד אל מול שאר האופציות הקיימות כיום בשוק.

אנו ממליצים לבחור בהדפסת DTF בגלל כמה סיבות:

  • הסיבה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא האפשרות להדפיס בצבע מלא על גבי חולצות שחורות / כותנה בכל צבע / מוצרי פרסום מסוגים שונים - גם בכמויות קטנות או אפילו בבודדים.
  • כאשר רוצים להדפיס דפוס צבעוני על בגדים כהים - נתקלים בקשיים. באמצעות הדפסה DTF ניתן להדפיס ולמתג על כל גווני הבגדים בקלות וביעילות: חולצות שחורות, בדי כותנה וביגוד כהה.
  • דפוס DTF משמש פתרון פרקטי ואיכותי מאוד להדפסה גם על בגדי חורף,  גם על בגדי קיץ, גם על בגדי עבודה וגם על מגוון ענקי של מוצרי פרסום.
  • לעיתים רבות, ישנן חברות שמספקות סוגי הדפסה פשוטים שאיכות ההדפסה זולה ולא עמידה. כאשר בוחרים בהדפסה מסוג DTF ההדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן רב.
  • יש הרבה סוגי הדפסות שמתאימות רק לסוג ספציפי של בגדים חומרים מסוימים. הדפסה מסוג DTF מתאימה למגוון רחב של בגדים ואפילו מוצרי פרסום– על בגדי עבודה, על בגדי חורף וקיץ, דפוס משי על חולצות לטיול שנתי – כמו גם על גבי מגוון רחב של חומרים – כגון, כותנה, עור, פלסטיק ועוד.

הדפסת DTF לבתי דפוס ופרסומאים

מערכת הדפסת DTF היא מערכת יקרה מאוד, במערכת זו ישנן המון תקלות ותפעול המערכת הינו תפעול יום יומי המצריך טיפולים שונים ומגוונים.
כאשר מדובר בהיקף מכירות קטן יחסית של עסק פרטי או עסק קטן או פרסומאי מתחיל אשר אינו מחזיק מכונות בעצמו, מומלץ להזמין את הגלופות מבית דפוס אשר מדפיס ומפיק גלופות לספקים ופרסומאים.

אנו בד.ש עיצוב והדפסה מתמחים בהדפסת DTF ומשתמשים במדפסת החדישה ביותר, באיכות החומרים הטובה ביותר והמתאימה ביותר בשוק.
כאשר אנו מוכרים גלילי DTF לפרסומאים אנו יודעים ומעריכים את החשיבות הרבה שיש לכך, כמובן שאנו לוקחים בחשבון שמדובר על לקוח של הפרסומאי שלנו ולכן אנו דואגים לשמו הטוב של בית הדפוס או הפרסומאי שהזמין מאיתנו את הגלילים להדפסת DTF.

אנו שמים דגש רב על צבע וחדות ההדפסה ועובדים עם מניפת צבעים טבעית ודואגים שכל גלופה תגיע ללקוח בחדות הרבה ביותר באיכות הטובה ביותר וברמת הצבע הקרובה ביותר לגרפיקה הממוחשבת.

אנו מספקים הדפסת DTF עבור פרסומאים במינימום הזמנה של 1 מטר בלבד
באיכות הטובה ביותר בהתחייבות !
הדפסה מהיום למחר ומשלוח מהיר עד בית העסק או בית הלקוח.

המומחים בדפוס DTF  לרשותך

המומחים של ד.ש עיצוב והדפסה מציבים דגש על הדפסת DTF באיכות גבוהה בלבד. עם ההתקשרות הראשונית נקבל את העיצוב שברצונך ליצור ונכין את הקובץ המתאים עבור הדפוס המבוקש. לאחר שניצור את הגלופה, נתחיל בהעברת הדפוס אל הפריטים המבוקשים ובכמות הרצויה - ולאחר הדפסת הפריטים נדאג לספק לך משלוח ישיר עד לפתח דלתך.

כאשר מדובר בהדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן, באיכות ללא פשרות ובמחיר משתלם במיוחד, ד.ש עיצוב והדפסה היא הכתובת. ביכולתך ליצור עמנו קשר עוד היום בטופס 'צור קשר' שבאתר או בטלפון 052-5513531.

דילוג לתוכן